Klachtenregeling

De meeste bezoekers van Bembem.nl zijn tevreden over de via de site gekochte cadeaubonnen. Jij waarschijnlijk ook. Desondanks kan het voorkomen dat je vindt dat een bedrijf je verkeerd of onzorgvuldig heeft geïnformeerd of behandeld. Het is belangrijk dat je hier over praat.

Wat kun je doen als je toch niet tevreden bent?

Het is belangrijk dat je iets met die onvrede doet. Neem in ieder geval contact op met het bedrijf waar de cadeaubon vandaan komt. In principe heb je met dat bedrijf een transactie gedaan, dus de klantenservice van dat bedrijf zou je moeten kunnen helpen. Zij zullen je situatie serieus moeten nemen, luisteren naar je vragen of klacht. Zij kunnen dan proberen om je vraag te beantwoorden en/of je klacht te verhelpen.

Mocht je er samen niet uitkomen, dan zijn er misschien andere instanties die je kunnen helpen met die situatie. Misschien ben je lid van de Consumentenbond of van DAS Rechtsbijstand. Zij kunnen je dan wellicht bijstaan.

Het kan ook voorkomen dat onze eigen site www.bembem.nl niet helemaal duidelijk is voor iedereen. Alle suggesties over onduidelijkheden zijn daarom altijd welkom. Wij proberen onze service altijd te verbeteren en daarbij is jullie hulp van harte welkom!

Team Bembem.nl

Michael en Bert